Bence en büyük sorun işletme açanlar hiç bilmedi sektöre direkt dalıyor, önce bir iki ay gerekirse asgari ücrete mesai vs yaparak o sektörü işi öğrenmek gerekli, böylece sermayeyi tamamen batırmamış olursun belki de yanlış sektör olduğunu anlarsın
Ne eğitimi yahu "Ameleler bile yapıyor" 2 tabak yemek yapmanın nesi var" Vs. Vs. Sonuçta "Bilmemek ayıp değil Öğrenmek zaman kaybı"