kimenet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne çok biliyon.. bi kaç lokantan var heralde..

lokantacılar odası filan yok mu.. onların yerinde oluyum kendi uygulamamı yaparım.. %3-5 komisyon alırım hizmet giderleri adına.. telefonla kırk saat sipariş vermesi bi dert.. yemeksepeti pratik oluyor diye millet tercih ediyor.. yap alternatif uygulamayı fiyatları da 1-2 sene %20-30 indirimli ver.. milletin ayağı alışsın..
Coşmaya gerek yok Cahilliğinden sorumlu olan ben değilim. Önce Okuduğunu anla Sonra konuşmayı öğren