Yarısına kadar okudumda siz uzun sürede yapılacak yatırımı hesaplamadan kısa sürede yapmışsınız.Ufaktan müşteriye direkt elden siz ulaşacaktınız.Sizin bu sistemle siz değil komisyoncu yemek firmaları kazanır.Neyse en azından tecrübe kazanmışsınız...