Bence en büyük sorun işletme açanlar hiç bilmedi sektöre direkt dalıyor, önce bir iki ay gerekirse asgari ücrete mesai vs yaparak o sektörü işi öğrenmek gerekli, böylece sermayeyi tamamen batırmamış olursun belki de yanlış sektör olduğunu anlarsın