• 21-09-2009, 16:53:33
    #55

    csyi bıraktık duvarlara yazı yazıyoruz artık




    poposundan vurdum
  • 21-09-2009, 17:25:33
    #56
    Üyeliği durduruldu
    koprulu ile oynadık 22 YE 8 mi öyle bi skorla öndeydi ilk defa oynadım
  • 21-09-2009, 18:44:06
    #57
    Üyeliği durduruldu
    Flood için özür dilerim ama kimse yok gelin kapışalım :=
  • 21-09-2009, 18:49:54
    #58
    hadi gel csdeyim.
  • 21-09-2009, 19:24:18
    #59
    Üyeliği durduruldu
    ben giriyorum hadi arkadaşlar herkes ismini r10daki nickini yazsın
  • 21-09-2009, 19:27:20
    #60
    Geliyorum oynayalım biraz
  • 21-09-2009, 19:59:11
    #61
    Üyeliği durduruldu
    kimse yok ya
  • 21-09-2009, 20:10:15
    #62
    Hadiyinm beyer yokmu cs oyana server bomboş
  • 21-09-2009, 22:13:13
    #63
    Ben giriyorum oyuna