• 22-09-2009, 19:11:45
    #82
    Üyeliği durduruldu
    Az önce biraz oynadım ama teke tek zevki çıkmıyor ya
  • 22-09-2009, 19:30:12
    #83
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilen yok sanırım
    İşletim sistemin nedir ?
  • 22-09-2009, 19:31:20
    #84
    sxe den değil bariz atıyor oyun kimse yokmu iki el oyun oynuyalım yav yarım saattir tekim
  • 22-09-2009, 19:41:40
    #85
    Üyeliği durduruldu
    Alperbil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sxe den değil bariz atıyor oyun kimse yokmu iki el oyun oynuyalım yav yarım saattir tekim
    oyundayım gel oynayalım.
  • 22-09-2009, 20:25:36
    #86
    hadi yörüyün csye
  • 22-09-2009, 22:29:17
    #87
    Kemal birde windows sp2 mi onu kontrol edermisin
  • 23-09-2009, 00:01:58
    #88
    oyunda olan varmı ?
  • 23-09-2009, 00:39:01
    #89
    By_OzquR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kemal birde windows sp2 mi onu kontrol edermisin
    Vista kullanıyorum Özgür.
  • 23-09-2009, 00:40:32
    #90
    Üyeliği durduruldu
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vista kullanıyorum Özgür.
    32 bitmi 64 bitmi