• 24-09-2009, 15:14:52
    Üyeliği durduruldu
    Ben giriyorum gelin hadi.
  • 24-09-2009, 18:49:00
    Var mı kimse yarım saat - 1 saat oynayabiliriz.
  • 24-09-2009, 18:53:59
    Oyundayım gelen var mı?
  • 24-09-2009, 19:02:40
    Üyeliği durduruldu
    zlatan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oyundayım gelen var mı?
    geliyorum.
  • 24-09-2009, 19:06:00
    Üyeliği durduruldu
    bende geliyorum
  • 24-09-2009, 22:29:28
    serverdeyiz arkadaşlar bekliyoruz herkesi
  • 24-09-2009, 22:42:32
    Üyeliği durduruldu
    Couldn't Launch game.
    Only one instance of this game can be run at a time.

    Bu uyarıyı alıyorum arkadaşlar, ne yapmam gerekiyor?
  • 24-09-2009, 22:45:15
    garintsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Couldn't Launch game.
    Only one instance of this game can be run at a time.
    Bu uyarıyı alıyorum arkadaşlar, ne yapmam gerekiyor?
    Arka planda çalışıyormuş oyun zaten. Görev yöneticisinden işlemlere bak, cs olanı sonlandır.
  • 24-09-2009, 22:49:03
    varmı akan cs oyuna giriym