• 22-09-2009, 17:09:50
    #73
    kimse yokmu oyunda.
  • 22-09-2009, 17:09:51
    #74
    By_OzquR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hadi girelim oyuna arkadaşlar.
    birazdan geliyorum.
  • 22-09-2009, 18:09:24
    #75
    Akalım :P oyundamsnz
  • 22-09-2009, 18:13:24
    #76
    HeartShapedBox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Akalım :P oyundamsnz
    geliyorum.
  • 22-09-2009, 18:15:53
    #77
    bekliyorum özgür oyuna girde map değiş
  • 22-09-2009, 18:19:00
    #78
    HeartShapedBox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bekliyorum özgür oyuna girde map değiş
    atıyor oyun beni :s
  • 22-09-2009, 18:23:02
    #79
    Alperbil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    atıyor oyun beni :s
    nasıl atıyor oyun bile istemiyor seni
  • 22-09-2009, 18:35:47
    #80
    Üyeliği durduruldu
    Oyun sXe'sizleri Atar Sadece.Sorun Sizdendir.
  • 22-09-2009, 18:38:24
    #81
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 saat uğraştım yeniden kurdum v26 yükledim üstüne ama yine aynı
    Bilen yok sanırım