R10 Cs 1.6 Maç Sunucusu artık online! - Sayfa 9 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 Cs 1.6 Maç Sunucusu artık online!
118
●
5.058
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 Cs 1.6 Maç Sunucusu artık online!
İlk
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
22-09-2009, 17:09:50
#73
Boxer
kimse yokmu oyunda.
22-09-2009, 17:09:51
#74
Alperbil
By_OzquR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hadi girelim oyuna arkadaşlar.
birazdan geliyorum.
22-09-2009, 18:09:24
#75
onRLive
Akalım :P oyundamsnz
22-09-2009, 18:13:24
#76
Alperbil
HeartShapedBox adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Akalım :P oyundamsnz
geliyorum.
22-09-2009, 18:15:53
#77
onRLive
bekliyorum özgür oyuna girde map değiş
22-09-2009, 18:19:00
#78
Alperbil
HeartShapedBox adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bekliyorum özgür oyuna girde map değiş
atıyor oyun beni :s
22-09-2009, 18:23:02
#79
onRLive
Alperbil adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
atıyor oyun beni :s
nasıl atıyor
oyun bile istemiyor seni
22-09-2009, 18:35:47
#80
Cl4ncy
Üyeliği durduruldu
Oyun
sXe
'sizleri Atar Sadece.Sorun Sizdendir.
22-09-2009, 18:38:24
#81
KMLGRLR
KMLGRLR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1 saat uğraştım yeniden kurdum v26 yükledim üstüne ama yine aynı
Bilen yok sanırım
İlk
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler