R10 Cs 1.6 Maç Sunucusu artık online! - Sayfa 11 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 Cs 1.6 Maç Sunucusu artık online!
118
●
5.058
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 Cs 1.6 Maç Sunucusu artık online!
İlk
6
7
8
9
10
11
12
13
14
23-09-2009, 01:07:37
#91
KMLGRLR
Dakota adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
32 bitmi 64 bitmi
32 bit.
23-09-2009, 01:46:11
#92
Vosvos
Servere girdim bekliyorum arkadaşlar hadi biraz eğlenelim.
23-09-2009, 02:52:33
#93
Barney
Üyeliği durduruldu
1.5 olsaydı keşke.
Ama neyse, 1.6 nerden indirebilirim? hl kurmam gerekiyor mu?
23-09-2009, 15:18:40
#94
BLev
Gelen varsa oynayalım
23-09-2009, 19:09:40
#95
demreli
Üyeliği durduruldu
bilgisayarı formatladım tekrar kuruyorum oyunu gelirim az sonra.
23-09-2009, 19:27:48
#96
Alperbil
şuan kaç kişi var iki el oynuyalım
23-09-2009, 19:45:31
#97
PcKoliq
Üyeliği durduruldu
Cl4ncy ile he_tennis 'te ve iceworld'te teke tek attık baya bi ezildim
23-09-2009, 19:47:54
#98
Alperbil
PcKoliq adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Cl4ncy ile he_tennis 'te ve iceworld'te teke tek attık baya bi ezildim
ezilirsin tabi adam king
23-09-2009, 20:28:28
#99
KMLGRLR
Giriyorum ben de.
İlk
6
7
8
9
10
11
12
13
14
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler