• 23-09-2009, 01:07:37
    #91
    Dakota adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    32 bitmi 64 bitmi
    32 bit.
  • 23-09-2009, 01:46:11
    #92
    Servere girdim bekliyorum arkadaşlar hadi biraz eğlenelim.
  • 23-09-2009, 02:52:33
    #93
    Üyeliği durduruldu
    1.5 olsaydı keşke.

    Ama neyse, 1.6 nerden indirebilirim? hl kurmam gerekiyor mu?
  • 23-09-2009, 15:18:40
    #94
    Gelen varsa oynayalım
  • 23-09-2009, 19:09:40
    #95
    Üyeliği durduruldu
    bilgisayarı formatladım tekrar kuruyorum oyunu gelirim az sonra.
  • 23-09-2009, 19:27:48
    #96
    şuan kaç kişi var iki el oynuyalım
  • 23-09-2009, 19:45:31
    #97
    Üyeliği durduruldu
    Cl4ncy ile he_tennis 'te ve iceworld'te teke tek attık baya bi ezildim
  • 23-09-2009, 19:47:54
    #98
    PcKoliq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cl4ncy ile he_tennis 'te ve iceworld'te teke tek attık baya bi ezildim
    ezilirsin tabi adam king
  • 23-09-2009, 20:28:28
    #99
    Giriyorum ben de.