• 23-09-2009, 20:44:45
    giriyorum.
  • 23-09-2009, 20:45:37
    bende giriyorum
  • 23-09-2009, 20:45:56
    Ben yine giremedim tabi uğraşıyorum
  • 23-09-2009, 20:58:53
    kmlgrlr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben yine giremedim tabi uğraşıyorum :d
    aynen :d
  • 23-09-2009, 21:45:12
    Üyeliği durduruldu
    değiştirin şu bölümü arkadaşlar 7 kişiyiz kocaman yerde oynuyoruz
  • 23-09-2009, 22:40:02


  • 23-09-2009, 22:45:13
    yakışır kemal
  • 23-09-2009, 22:53:42
    Özgür ice yada battle açar mısın ?
  • 23-09-2009, 23:18:50
    gelen varsa oynayalım biraz