R10 Cs 1.6 Maç Sunucusu artık online!
118
●5.058
- 20-09-2009, 00:48:35ne işe yarar kanka bu cmdbot bide ben oyuna giremiyom gene kimse yarımcı olmuyacakmı ?By_OzquR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-09-2009, 00:52:26cmdbot modülü ile ilgili bilgiyi bu adresten alabilirsin:frmpostcusuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://www.servermasterz.com/d8_smcm...atlayacak.html
oyuna girememenle ilgili biraz ipucu verirsen yardimci oluruz elbet
- 20-09-2009, 00:59:28okudum sağol msnini ekledimde herhalde açık değilsin...Gehinnom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-09-2009, 01:25:05dua et oyuna giremiyorumTasarim35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle