• 20-09-2009, 03:39:59
    #28
    Üyeliği durduruldu
    GeLirler Yavaş Yavaş
  • 20-09-2009, 10:13:40
    #29
    bizde buraya girelim bakalım...
    servermasterz forever!
  • 20-09-2009, 11:03:15
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Bu akşam bir maç yapalım, kurdum oyunu fakat tam oyuna giriyorum sxe kurduğum halde sorun çıkarıyor, ne yapmalıyım.

    Edit: Sorunu hallettim, bundan sonra maçlarda sizlerleyim
  • 20-09-2009, 11:28:49
    #31
    Üyeliği durduruldu
    maç ne zaman yapcaz ?
  • 20-09-2009, 11:30:23
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Rolleyes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    maç ne zaman yapcaz ?
    İstersen gel teke tek oynayalım biraz
  • 20-09-2009, 11:34:53
    #33
    Girin isterseniz, cpu problemi olmazsa ben de girerim biraz.
  • 20-09-2009, 11:35:22
    #34
    Üyeliği durduruldu
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Girin isterseniz, cpu problemi olmazsa ben de girerim biraz.
    Ben şu an oyundayım.
  • 20-09-2009, 11:46:55
    #35
    Servere ilk girdiğinizde gelen reklam ve altındaki "ok" butonu varya. Tam o ekranda donuyor işte oyun. Ok'a tıklanmıyor. Bu yüzden 50 kere deneyince anca girebiliyorum oyuna. Bunun çözümü var mıdır?
  • 20-09-2009, 12:19:50
    #36
    Üyeliği durduruldu
    mac ayarlıyalım beyler bayadır pro kasmıyorum ama yaslanmadık daha dagıtırık ortalıgı