Bu akşam bir maç yapalım, kurdum oyunu fakat tam oyuna giriyorum sxe kurduğum halde sorun çıkarıyor, ne yapmalıyım.

Edit: Sorunu hallettim, bundan sonra maçlarda sizlerleyim