R10 Cs 1.6 Maç Sunucusu artık online! - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 Cs 1.6 Maç Sunucusu artık online!
118
●
5.058
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 Cs 1.6 Maç Sunucusu artık online!
1
2
3
4
5
6
7
8
13
Son
20-09-2009, 01:25:55
#19
KMLGRLR
By_OzquR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bence bu konu sabitlenmeli.
Map değişip durma olm
20-09-2009, 01:29:10
#20
Vosvos
By.Adsl oyunun klasöründeki core.dll dosyasının orjinalini yüklemeniz gerekiyor orjinal linki :
RapidShare: 1-CLICK Web hosting - Easy Filehosting
20-09-2009, 01:44:35
#21
Gehinnom
core.dll veya diğer DLL ler ile sorun yaşayanlar için çözüm ;
servermasterz.com :: gameserver solutions - FORUM
20-09-2009, 02:05:03
#22
frmpostcusuyum
Gehinnom adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
core.dll veya diğer DLL ler ile sorun yaşayanlar için çözüm ;
servermasterz.com :: gameserver solutions - FORUM
yok gene olmadı hata veriyor sxe acmadan girdim atı sxe acındada hata veriyor
20-09-2009, 02:08:22
#23
Vosvos
Herkesi bekliyoruz beyler oyundayız.
20-09-2009, 02:08:55
#24
frmpostcusuyum
By_OzquR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Herkesi bekliyoruz beyler oyundayız.
ben girdim kanka gördünmü atı ama:S
20-09-2009, 02:35:52
#25
Vosvos
frmpostcusuyum adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben girdim kanka gördünmü atı ama:S
evet gördük ama sürekli atıyor galiba
20-09-2009, 02:36:41
#26
KMLGRLR
Özgür'le teke tek atışıp durduk
20-09-2009, 02:54:25
#27
Rolleyes
Üyeliği durduruldu
kimse yokki
ben özgür bide KMLGRLR oynuyoruz
1
2
3
4
5
6
7
8
13
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler