• 20-09-2009, 12:20:58
    #37
    Üyeliği durduruldu
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Servere ilk girdiğinizde gelen reklam ve altındaki "ok" butonu varya. Tam o ekranda donuyor işte oyun. Ok'a tıklanmıyor. Bu yüzden 50 kere deneyince anca girebiliyorum oyuna. Bunun çözümü var mıdır?
    Aslında ole hatalarda en saglıklı sey oyunu yenıden kurmaktır sıze cozumum cs1.6 yukleyın ustunde v26 patch ındırıp yukleyın boyle hatalarla kesınlıkle karsılasmazsınız 5 senedır cs oynuyorum hıc bır sorun yasamadım cok sukur
  • 20-09-2009, 12:24:44
    #38
    Üyeliği durduruldu
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Servere ilk girdiğinizde gelen reklam ve altındaki "ok" butonu varya. Tam o ekranda donuyor işte oyun. Ok'a tıklanmıyor. Bu yüzden 50 kere deneyince anca girebiliyorum oyuna. Bunun çözümü var mıdır?
    Kemal sanırım vista kullanıyorsun aynı şey bendede oluyordu 1-2 kere format attım düzeldi + v26 patch kurmanı tavsiye ediyorum
  • 20-09-2009, 12:46:49
    #39
    Üyeliği durduruldu
    ShatieL` Ettiği Küfürden Dolayı BAN Yemiştir.
  • 20-09-2009, 17:00:42
    #40
    Servere giriyorum arkadaşlar oynamak isteyen varsa gelsin.
  • 20-09-2009, 20:15:15
    #41
    Cl4ncy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kemal sanırım vista kullanıyorsun aynı şey bendede oluyordu 1-2 kere format attım düzeldi + v26 patch kurmanı tavsiye ediyorum
    advaldo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında ole hatalarda en saglıklı sey oyunu yenıden kurmaktır sıze cozumum cs1.6 yukleyın ustunde v26 patch ındırıp yukleyın boyle hatalarla kesınlıkle karsılasmazsınız 5 senedır cs oynuyorum hıc bır sorun yasamadım cok sukur
    1 saat uğraştım yeniden kurdum v26 yükledim üstüne ama yine aynı
  • 20-09-2009, 20:44:34
    #42
    Üyeliği durduruldu
    Servera girdim şimdi, gelin oynayalım...
  • 21-09-2009, 00:15:50
    #43
    Hadi girelim arkadaşlar bekliyorum oyunda
  • 21-09-2009, 14:53:12
    #44
    varsa güvenen kendine oyundayım vs ye gelsin :P
  • 21-09-2009, 15:23:05
    #45
    HeartShapedBox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    varsa güvenen kendine oyundayım vs ye gelsin :P
    Giriyorum oyuna şimdi hadi bakalım