KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Servere ilk girdiğinizde gelen reklam ve altındaki "ok" butonu varya. Tam o ekranda donuyor işte oyun. Ok'a tıklanmıyor. Bu yüzden 50 kere deneyince anca girebiliyorum oyuna. Bunun çözümü var mıdır?
Aslında ole hatalarda en saglıklı sey oyunu yenıden kurmaktır sıze cozumum cs1.6 yukleyın ustunde v26 patch ındırıp yukleyın boyle hatalarla kesınlıkle karsılasmazsınız 5 senedır cs oynuyorum hıc bır sorun yasamadım cok sukur