Servere ilk girdiğinizde gelen reklam ve altındaki "ok" butonu varya. Tam o ekranda donuyor işte oyun. Ok'a tıklanmıyor. Bu yüzden 50 kere deneyince anca girebiliyorum oyuna. Bunun çözümü var mıdır?
Kemal sanırım vista kullanıyorsun aynı şey bendede oluyordu 1-2 kere format attım düzeldi + v26 patch kurmanı tavsiye ediyorum