frmpostcusuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne işe yarar kanka bu cmdbot bide ben oyuna giremiyom gene kimse yarımcı olmuyacakmı ?
cmdbot modülü ile ilgili bilgiyi bu adresten alabilirsin:

http://www.servermasterz.com/d8_smcm...atlayacak.html

oyuna girememenle ilgili biraz ipucu verirsen yardimci oluruz elbet