ne işe yarar kanka bu cmdbot bide ben oyuna giremiyom gene kimse yarımcı olmuyacakmı ?
cmdbot modülü ile ilgili bilgiyi bu adresten alabilirsin:
http://www.servermasterz.com/d8_smcm...atlayacak.html
oyuna girememenle ilgili biraz ipucu verirsen yardimci oluruz elbet