R10 Kullanıcı Adınızın Anlamı Ne?
89
●1.992
- 09-08-2025, 17:26:27Grup direkt adı Disturbed mi hocam?Disturbed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok karizmatik sizinde hocam nickUsta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana bir öneriniz var mıdır?
- 09-08-2025, 17:59:12Valla hocam hiç bilmiyom T ile başlayan nick koyacam diye baya düşünmüştüm öyle rasgele kendim oluşturdum kelimeyiDerinNefes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

kelime rumencede varmış anlamıda "ben sessizim " demekmiş bende yeni öğreniyom
- 09-08-2025, 18:27:10Her gün yeni bir bilgiTacest adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İsminiz Cemal mi pekiCemaLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 09-08-2025, 19:35:03İsim soyisim... Öncesinde sanal ortamda CapScroLL'u kullanıyordum, bulana kadar biraz beyin patlatmıştım
Gözüm klavyedeki Caps lock ve Scroll lock tuşlarına takılmıştı, ortada tek S ile bütünleştirmiştim.
- 09-08-2025, 19:36:42ak = albino olduğum için beyaz
master= patron
akmaster = beyaz patron
Bana bir öneriniz var mıdır?
