Tacest adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla hocam hiç bilmiyom T ile başlayan nick koyacam diye baya düşünmüştüm öyle rasgele kendim oluşturdum kelimeyi
kelime rumencede varmış anlamıda "ben sessizim " demekmiş bende yeni öğreniyom
Her gün yeni bir bilgi


CemaLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2003 mIRC zamanları… Millet “asl?” diye dolanırken ben nick’te artistlik peşindeydim :P Cemal yazmak yerine bi’ farklı yaptım, hâlâ aynı takılıyoRUM xD.

Biraz geçmişe atıfta bulundum (:
İsminiz Cemal mi peki