Konu
R10 Kullanıcı Adınızın Anlamı Ne?
09-08-2025, 19:35:03
#53
ahmetkucukonder
İsim soyisim... Öncesinde sanal ortamda CapScroLL'u kullanıyordum, bulana kadar biraz beyin patlatmıştım
Gözüm klavyedeki Caps lock ve Scroll lock tuşlarına takılmıştı, ortada tek S ile bütünleştirmiştim.