• 10-08-2025, 00:02:36
    #73
    DerinNefes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun hocam


    Gerçekten bilmiyordum bu arada yanlış anlamayın lütfen
    Yanlış anlayacak birşey yok Hocam geçmiş olsun demeye de gerek yok İnsanlar nasıl esmer sarışın vb. olabiliyorsa böylede olabiliyor. Sadece Sizin pigmentler yaşlanmaya başlayınca azalacak ve saçlarınız vs beyazlayacak bizimkisi doğuştan yok
  • 10-08-2025, 00:14:15
    #74
    İsimim + HD
  • 10-08-2025, 00:18:02
    #75
    Gold üye
    akmaster_91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış anlayacak birşey yok Hocam geçmiş olsun demeye de gerek yok İnsanlar nasıl esmer sarışın vb. olabiliyorsa böylede olabiliyor. Sadece Sizin pigmentler yaşlanmaya başlayınca azalacak ve saçlarınız vs beyazlayacak bizimkisi doğuştan yok
    Çok daha açıklayıcı oldu hocam şimdi okeyledi beynimde

    GencoHD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İsimim + HD
  • 10-08-2025, 01:08:04
    #76
    Turbey; Adana spor taraftarlar grubunun adı. TURBEYLER

    Ek; Ezelden beri Adanasporluyum. 4 büyük bilmem ama istabul takımlarından haz etmem...
  • 10-08-2025, 02:41:46
    #77
    Benim hiç bir fikrim yok zamanında bir yerde görmüştüm beğenmiştim sonra tescilleyip kullanayım dedim. Güzelde olduğunu düşünüyorum valla pişman değilim hakim bey.
  • 10-08-2025, 03:06:48
    #78
    adımın kısaltması hocam, daha kısası var mı bilmiyorum. Dışardan nasıl gözüküyor onu da bilmiyorum
  • 10-08-2025, 03:11:12
    #79
    İsim soy isim ilk harf web web tasarım ve web alanında iş yaptığım için çook önceden koymuştum öylede kaldı
  • 10-08-2025, 03:54:31
    #80
    Taaa eski yıllarda, Metal müzik dinlediğim zamanlardan kalma
  • 10-08-2025, 04:27:47
    #81
    kobaygillerden, Güney Amerika’da yaşayan, ön ayaklarında dörder, arka ayaklarında üçer parmak bulunan, kısa bacaklı, tıknaz, bilimsel araştırmalarda deney hayvanı olarak kullanılan küçük bir kemirgen.
    ne değişik bir adamım
    havuç severim ondan herhal tdk böyle diyor .
    Ama benim koyma amacım herkesin herkesin deneyi olmam olabilir . bu nedir yaw gene isyanlardayım kobaymıyım la ben