Konu
R10 Kullanıcı Adınızın Anlamı Ne?
10-08-2025, 02:41:46
#77
iyovi
Benim hiç bir fikrim yok zamanında bir yerde görmüştüm beğenmiştim sonra tescilleyip kullanayım dedim. Güzelde olduğunu düşünüyorum valla pişman değilim hakim bey.