• 09-08-2025, 21:41:33
    #64
    Gold üye
    meksec adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mek isim soyisim baş harfleri sec ise security kısaltması
  • 09-08-2025, 21:45:17
    #65
    ilk web sitem
  • 09-08-2025, 21:45:41
    #66
    DerinNefes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    CapScroLL baya iyiymiş hocam.


    Albino ne demek hocam bilgim yok
    Vücuda renk veren pigmentlerin olmaması . Bu sebeple vücudun beyaz olması.
  • 09-08-2025, 21:47:04
    #67
    Gold üye
    akmaster_91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vücuda renk veren pigmentlerin olmaması . Bu sebeple vücudun beyaz olması.
    Çok geçmiş olsun hocam


    Gerçekten bilmiyordum bu arada yanlış anlamayın lütfen
  • 09-08-2025, 22:07:11
    #68
    DerinNefes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Grup direkt adı Disturbed mi hocam?


    Çok karizmatik sizinde hocam nick Bana bir öneriniz var mıdır?
    Aynen hocam. Sağlam gruptur, dinlemenizi tavsiye ederim.
  • 09-08-2025, 22:17:03
    #69
    karadeniz61
  • 09-08-2025, 22:47:36
    #70
    DoraOtomotiv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk adım minidora kızımın doğduğu gün üye olduğum için öyle almıştım.
    Sonradan değiştirdim.
    Dora kızımın adı
    Dora Otomotiv iş yerimin adı.
    Dora adını alacaktım ama @Dora; aldı maalesef.
    15 yıl evvel bLaxiSS olarak kayıt olmuştum r10a 4 yıl evvel oğlum doğdu isminide Dora koydum kullanıcı ismimde oradan gelme.
    😅
  • 09-08-2025, 23:12:58
    #71
    Google ADS & SEO ❄️
    Bi nevi nostalji
  • 09-08-2025, 23:25:02
    #72
    Gold üye
    korkufan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk web sitem
    Ne içerikliydi hocam site

    Disturbed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen hocam. Sağlam gruptur, dinlemenizi tavsiye ederim.
    dinleyeceğim mutlaka

    black6sea1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    karadeniz61

    Dora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15 yıl evvel bLaxiSS olarak kayıt olmuştum r10a 4 yıl evvel oğlum doğdu isminide Dora koydum kullanıcı ismimde oradan gelme.
    😅
    Şuanki çok daha iyi bence hocam
    Mario adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi nevi nostalji
    Çok karizma hocam