• 10-08-2025, 08:56:46
    #82
    uPala=Ümit PALA(ismim soyismim
  • 10-08-2025, 09:07:05
    #83
    Hepimiz bir mum gibi yanıyoruz. Biri için yanıyoruz veya bir hedef uğruna. Karanlıkta kalınca veya üşüdüğümüzde aklımıza geliyor sadece. Birileri aydınlansın diye veya birileri ısınsın diye yanıyoruz. Ama en son eriyip giden biz oluyoruz. Bir nesne olsaydım mum olurdum diye koydum...
  • 10-08-2025, 09:56:40
    #84
    Tsubasa ile Misaki'nin birleşimi.
  • 10-08-2025, 10:08:03
    #85
    mobil yazılım vb. işler ile uğraşacağım öğreneceğim diye o zaman aklıma gelen ilk isimdi
  • 10-08-2025, 11:07:38
    #86
    Benimki küçükken internet kafeye CS oynamaya giderdik orda bir abi vardı beraber oynuyorduk hep isimimi zagor yapardı o şekilde kaldı birçok oyunda Forum da falan öyle kaldı Zagor
  • 10-08-2025, 12:01:52
    #87
    Yazılım Uzmanı
    Ad : Advertising
    Wops : Vay be, şaşırma durumu
  • 10-08-2025, 17:12:10
    #88
    Alingirli işler
  • 10-08-2025, 19:44:03
    #89


    Efsane main karakterim D:
  • 11-08-2025, 12:33:26
    #90
    Fakir