R10 Kullanıcı Adınızın Anlamı Ne?
89
●1.992
- 10-08-2025, 09:07:05Hepimiz bir mum gibi yanıyoruz. Biri için yanıyoruz veya bir hedef uğruna. Karanlıkta kalınca veya üşüdüğümüzde aklımıza geliyor sadece. Birileri aydınlansın diye veya birileri ısınsın diye yanıyoruz. Ama en son eriyip giden biz oluyoruz. Bir nesne olsaydım mum olurdum diye koydum...
