• 09-08-2025, 19:38:15
    #55
    Türk boyu, ismim
  • 09-08-2025, 19:38:22
    #56
    Markamın adı Creative kelimesi çok hoşuma gidiyordu ancak hangi domaine baksam creative şeklinde doluydu.
    Sonrasında "kreatif" kelimesini keşfettim başına sonuna ekler getirerek internetteki net kelimesini alarak netkreatif olduk...
  • 09-08-2025, 19:54:02
    #57
    Kurumsal adımız
  • 09-08-2025, 20:46:51
    #58
    Uriel
    baltimore
  • 09-08-2025, 21:10:07
    #59
    Kullanıcı adımın özel bir anlamı yok. İspanyolcada “onlar” demek olduğunu öğrendim. Şirket ismi olarak güzel olacağını düşündüm ama sanırım pişmanım.
  • 09-08-2025, 21:16:06
    #60
    İlk adım minidora kızımın doğduğu gün üye olduğum için öyle almıştım.
    Sonradan değiştirdim.
    Dora kızımın adı
    Dora Otomotiv iş yerimin adı.
    Dora adını alacaktım ama @Dora; aldı maalesef.
  • 09-08-2025, 21:23:38
    #61
    Gold üye
    ahmetkucukonder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İsim soyisim... Öncesinde sanal ortamda CapScroLL'u kullanıyordum, bulana kadar biraz beyin patlatmıştım Gözüm klavyedeki Caps lock ve Scroll lock tuşlarına takılmıştı, ortada tek S ile bütünleştirmiştim.
    CapScroLL baya iyiymiş hocam.

    akmaster_91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ak = albino olduğum için beyaz
    master= patron

    akmaster = beyaz patron
    Albino ne demek hocam bilgim yok
  • 09-08-2025, 21:26:02
    #62
    Gold üye
    Oğuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türk boyu, ismim



    Netkreatif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Markamın adı Creative kelimesi çok hoşuma gidiyordu ancak hangi domaine baksam creative şeklinde doluydu.
    Sonrasında "kreatif" kelimesini keşfettim başına sonuna ekler getirerek internetteki net kelimesini alarak netkreatif olduk...
    Çok güzel bir marka olmuş, emeğinize sağlık hocam.

    CryptexStudio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurumsal adımız
    Ne işle meşgulsünüz?

    baltimore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    baltimore
    On numara beş yıldız

    ELLAS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullanıcı adımın özel bir anlamı yok. İspanyolcada “onlar” demek olduğunu öğrendim. Şirket ismi olarak güzel olacağını düşündüm ama sanırım pişmanım.
    Neden pişmansınız hocam bence güzel bir isim

    DoraOtomotiv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk adım minidora kızımın doğduğu gün üye olduğum için öyle almıştım.
    Sonradan değiştirdim.
    Dora kızımın adı
    Dora Otomotiv iş yerimin adı.
    Dora adını alacaktım ama @Dora; aldı maalesef.
    Allah bağışlasın hocam
  • 09-08-2025, 21:37:48
    #63
    DerinNefes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi adınızı neye göre seçtiniz? Bir hikayesi var mı yoksa rastgele mi oldu?

    Kullanıcı adı değiştirme kartı almayı düşünüyorum da fikir olması açısından dinlemek isterim hikayesini, hem muhabbet etmiş oluruz.
    mek isim soyisim baş harfleri sec ise security kısaltması