İsim soyisim... Öncesinde sanal ortamda CapScroLL'u kullanıyordum, bulana kadar biraz beyin patlatmıştım

Gözüm klavyedeki Caps lock ve Scroll lock tuşlarına takılmıştı, ortada tek S ile bütünleştirmiştim.
CapScroLL baya iyiymiş hocam.
ak = albino olduğum için beyaz
master= patron
akmaster = beyaz patron
Albino ne demek hocam bilgim yok