• 09-08-2025, 14:32:29
    #19
    En iyisi sanırım
    Geliştiriyoruz işte hocam
  • 09-08-2025, 14:33:48
    #20
    Gold üye
    Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geliştiriyoruz işte hocam
    R10’a selam, geliştirmeye devam
  • 09-08-2025, 14:34:59
    #21
    Kurumsal Üye
  • 09-08-2025, 14:35:03
    #22
    Eskiden mIRC Türk adında bir sohbet uygulaması vardı. Orada global desk görevindeydim. Yıl sanırım 2006’ydı. İnternetteki ilk kullanıcı adım bycaos oldu ve hâlâ tek kullandığım kullanıcı adım bu. Şu an ise sadece R10’da aktif olarak kullanıyorum.
  • 09-08-2025, 14:35:55
    #23
    bütün pokemon severlere selam olsun
  • 09-08-2025, 14:36:15
    #24
    Gold üye
    Recep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mükemmel ya

    bycaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eskiden mIRC Türk adında bir sohbet uygulaması vardı. Orada global desk görevindeydim. Yıl sanırım 2006’ydı. İnternetteki ilk kullanıcı adım bycaos oldu ve hâlâ tek kullandığım kullanıcı adım bu. Şu an ise sadece R10’da aktif olarak kullanıyorum.
    Vay be hocam, sizinde çok güzel. Benim aklıma gelmiyor nick
  • 09-08-2025, 14:36:35
    #25
    Gold üye
    meowth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bütün pokemon severlere selam olsun
    A.selam hocamm
  • 09-08-2025, 14:42:06
    #26
    Hiçbir anlamı yok. Böyle iyi oluyor ama. En azından geçmişte üye olduğum yerleri de yeniden inceleyebiliyorum.
  • 09-08-2025, 14:44:30
    #27
    🚀 Network Sahibi SEO ✔
    İsmim +r10dan dolayı