• 09-08-2025, 14:22:36
    #10
    Bu kullanıcı adını seçtiğim için çok pişmanım, niye bunu koydum en ufak da bir fikrim yok.
  • 09-08-2025, 14:22:37
    #11
    eskıden sanalda hz tagı cok meshurdu shadowbey de eskıden shadow fıght oyununu cok oynardım oradan gelıyor degıstırmek 2k olmasa değiştiricemde cok para
  • 09-08-2025, 14:23:23
    #12
    Gold üye
    Erc_Orc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ad-soyadımın kısaltması
    Aslında bende böyle yapabilirim, çok mantıklı

    RakipsizHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rakipsiz Fiyata Rakipsiz Hizmet
    Valla hocam ticari faaliyetim çok yok benim
  • 09-08-2025, 14:25:04
    #13
    O zamanlar buralarda kariyer yapacagımı düşünmeden direkt kendi ismimle kayıt olmuştum. Şuan farklı bişi yapar mıydım onuda bilmiyorum.

    Belki bi nickname kullanırdım
  • 09-08-2025, 14:25:40
    #14
    zamanla tanırsınız :)
    Çocukken havalı olsun diye yaptım, cs 1.6’dan beri bu ismi kullanıyorum
  • 09-08-2025, 14:26:16
    #15
    Gold üye
    ozgur_medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kullanıcı adını seçtiğim için çok pişmanım, niye bunu koydum en ufak da bir fikrim yok.
    Hemen al hocam kullanıcı adı değiştirme kartı değiştir, ben öyle yapacağım

    hzshadowbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eskıden sanalda hz tagı cok meshurdu shadowbey de eskıden shadow fıght oyununu cok oynardım oradan gelıyor degıstırmek 2k olmasa değiştiricemde cok para
    Yok be hocam şuan ki ekonomide normal bence rakamı
  • 09-08-2025, 14:26:29
    #16
    AlanAdiMarketi.com ❤️ 📢
    Eski nickim familyy ile bitiyordu 2019 yılında neden koyduğum konusunda hiç bir fikrim yok daha sonra familyy silindi sadece ismim kaldı..
  • 09-08-2025, 14:27:22
    #17
    Gold üye
    salihturker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zamanlar buralarda kariyer yapacagımı düşünmeden direkt kendi ismimle kayıt olmuştum. Şuan farklı bişi yapar mıydım onuda bilmiyorum.

    Belki bi nickname kullanırdım
    Vallahi bende öyle yapmak istiyorum aslında ama

    Golgedebirisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çocukken havalı olsun diye yaptım, cs 1.6’dan beri bu ismi kullanıyorum
    Ben bir tık kurumsal ama bir tık kurumsal olsun istiyorum
  • 09-08-2025, 14:28:23
    #18
    Gold üye
    Serhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eski nickim familyy ile bitiyordu 2019 yılında neden koyduğum konusunda hiç bir fikrim yok daha sonra familyy silindi sadece ismim kaldı..
    Şuan çok karizma duruyor hocam isminiz