R10 Kullanıcı Adınızın Anlamı Ne?
89
●1.992
- 09-08-2025, 14:22:36Bu kullanıcı adını seçtiğim için çok pişmanım, niye bunu koydum en ufak da bir fikrim yok.
- 09-08-2025, 14:22:37eskıden sanalda hz tagı cok meshurdu shadowbey de eskıden shadow fıght oyununu cok oynardım oradan gelıyor
degıstırmek 2k olmasa değiştiricemde cok para - 09-08-2025, 14:23:23Aslında bende böyle yapabilirim, çok mantıklıErc_Orc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla hocam ticari faaliyetim çok yok benimRakipsizHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-08-2025, 14:25:04O zamanlar buralarda kariyer yapacagımı düşünmeden direkt kendi ismimle kayıt olmuştum. Şuan farklı bişi yapar mıydım onuda bilmiyorum.
Belki bi nickname kullanırdım
- 09-08-2025, 14:25:40Çocukken havalı olsun diye yaptım, cs 1.6dan beri bu ismi kullanıyorum
- 09-08-2025, 14:26:16Hemen al hocam kullanıcı adı değiştirme kartı değiştir, ben öyle yapacağımozgur_medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok be hocam şuan ki ekonomide normal bence rakamıhzshadowbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 09-08-2025, 14:27:22Vallahi bende öyle yapmak istiyorum aslında amasalihturker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben bir tık kurumsal ama bir tık kurumsal olsun istiyorumGolgedebirisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 09-08-2025, 14:28:23Şuan çok karizma duruyor hocam isminizSerhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
degıstırmek 2k olmasa değiştiricemde cok para