O zamanlar buralarda kariyer yapacagımı düşünmeden direkt kendi ismimle kayıt olmuştum. Şuan farklı bişi yapar mıydım onuda bilmiyorum.
Belki bi nickname kullanırdım
Vallahi bende öyle yapmak istiyorum aslında ama
Çocukken havalı olsun diye yaptım, cs 1.6dan beri bu ismi kullanıyorum
Ben bir tık kurumsal ama bir tık kurumsal olsun istiyorum