ozgur_medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu kullanıcı adını seçtiğim için çok pişmanım, niye bunu koydum en ufak da bir fikrim yok.
Hemen al hocam kullanıcı adı değiştirme kartı değiştir, ben öyle yapacağım

hzshadowbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eskıden sanalda hz tagı cok meshurdu shadowbey de eskıden shadow fıght oyununu cok oynardım oradan gelıyor degıstırmek 2k olmasa değiştiricemde cok para
Yok be hocam şuan ki ekonomide normal bence rakamı