Recep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mükemmel ya

bycaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eskiden mIRC Türk adında bir sohbet uygulaması vardı. Orada global desk görevindeydim. Yıl sanırım 2006’ydı. İnternetteki ilk kullanıcı adım bycaos oldu ve hâlâ tek kullandığım kullanıcı adım bu. Şu an ise sadece R10’da aktif olarak kullanıyorum.
Vay be hocam, sizinde çok güzel. Benim aklıma gelmiyor nick