• 26-10-2024, 00:37:12
    #1
    Bir furyadır gidiyor…
    Her marka, her işletme satmaya başlayacak neredeyse. 😁

    Merak edip çıkış noktası olan markalardan birini denedik. Gerçekten beğendiğimi ifade edebilirim ama parasına değer mi gerçekten emin değilim. Deneyen veya denemeyi düşünenlerden bu akıma ilişkin fikir alabilir miyiz?
  • 26-10-2024, 00:39:54
    #2
    Yemedim, yemeyecem. Bir şey popüler ise kesinlikle uzak duruyorum.
  • 26-10-2024, 00:40:12
    #3
    Hocam fıstık ezmesi falan iyide çikolata güzel değil ya beğenemedim ben pek, çikolata diye yemem şahsen bitterciyim zaten pek gelmedi bana.
  • 26-10-2024, 00:40:26
    #4
    Güzel hocam her zaman yenmez. Fiyatı biraz balon sadece. Kaliteli mekanda veya pastanede yediğinde çok güzel tadı. Ama kalitesizleri rezalet oluyor.

    Yani yılda bir iki kere tatlı yeme niyetine mekanda otururken yenebilecwk bir şey bence.. Tatlıcılara yayılmalı kesinlikle.
  • 26-10-2024, 00:40:34
    #5
    Qui non proficit, deficit
    Moderatör maaşıyla anca konya şekeri yiyebiliyoruz. - (İronidir, gönüllülük esasıyla hizmet veriyoruz.)
  • 26-10-2024, 00:43:11
    #6
    Geçen bende şarküteri de alışveriş yaparken kasada gördüm 200-215 TL olarak iki tane çeşidi varmış, alıp deneyecektim yanıma ihtiyacım kadar nakit harici başka hiçbir şey almamıştım o yüzden alamadım. Nasip olmadı ama denerim bende bugün yarın ya. Bilmiyorum bugün 200₺ ile ne gibi aktiviteler yapılır ama sonuçta maliyetleri yüksek, içeriği kalitei malzemelerle dolu olduğu için zaten ismini de pahalılığı simgeleyen dubaiden almış bence. Her dönem böyle akımlar çıkıyor bi ara lokmacılar trenddeydi ama tatlı sektörü çok uzun ömürlü olmuyor. Yakında sıradanlaşır, şuan sadece merak eden kitle denemek için akın akın alıyor ama 1 kere alan 2.'ye alır mı onu denedikten sonra söyleyebilirim
  • 26-10-2024, 00:43:15
    #7
    Lokmacı gibi çoğalmasın
  • 26-10-2024, 00:43:23
    #8
    Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yemedim, yemeyecem. Bir şey popüler ise kesinlikle uzak duruyorum.
    Popüler olan şey her zaman kötü değildir ama bu işi harbiden fazla abarttılar…
    Said5841 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam fıstık ezmesi falan iyide çikolata güzel değil ya beğenemedim ben pek, çikolata diye yemem şahsen bitterciyim zaten pek gelmedi bana.
    Bitter seven sevmeyebilir evet ama çikolatası bitter olanlar da var sanırım…
    Webza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel hocam her zaman yenmez. Fiyatı biraz balon sadece. Kaliteli mekanda veya pastanede yediğinde çok güzel tadı. Ama kalitesizleri rezalet oluyor.

    Yani yılda bir iki kere tatlı yeme niyetine mekanda otururken yenebilecwk bir şey bence.. Tatlıcılara yayılmalı kesinlikle.
    Bence son cümleniz gün sonunda muhakkak gerçekleşecek. Bu tarz şeyleri ilk yapanlar kazanıyor. Sonra da bu fikri pazarlayıp yayarak fiyatını daha makul seviyelere çekiyorlar… Yorumunuz için çok teşekkür ederim. Aynı fikirdeyim. 🙏🏻
    Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Moderatör maaşıyla anca konya şekeri yiyebiliyoruz. (İronidir, gönüllülük esasıyla hizmet veriyoruz.)
    😁😁 Gönüller bir olsun maksat. Konya şekeri de güzel.
  • 26-10-2024, 00:44:19
    #9
    Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Moderatör maaşıyla anca konya şekeri yiyebiliyoruz. - (İronidir, gönüllülük esasıyla hizmet veriyoruz.)
    Abi aileyiz aileyiz diyon Konya şekerlerini anca kendin yiyon