Bir furyadır gidiyor
Her marka, her işletme satmaya başlayacak neredeyse. 😁
Merak edip çıkış noktası olan markalardan birini denedik. Gerçekten beğendiğimi ifade edebilirim ama parasına değer mi gerçekten emin değilim. Deneyen veya denemeyi düşünenlerden bu akıma ilişkin fikir alabilir miyiz?
Dubai Çikolatası Yediniz mi?
21
●862
- 26-10-2024, 00:37:12
- 26-10-2024, 00:40:26Güzel hocam her zaman yenmez. Fiyatı biraz balon sadece. Kaliteli mekanda veya pastanede yediğinde çok güzel tadı. Ama kalitesizleri rezalet oluyor.
Yani yılda bir iki kere tatlı yeme niyetine mekanda otururken yenebilecwk bir şey bence.. Tatlıcılara yayılmalı kesinlikle. - 26-10-2024, 00:43:11Geçen bende şarküteri de alışveriş yaparken kasada gördüm 200-215 TL olarak iki tane çeşidi varmış, alıp deneyecektim yanıma ihtiyacım kadar nakit harici başka hiçbir şey almamıştım o yüzden alamadım. Nasip olmadı ama denerim bende bugün yarın ya. Bilmiyorum bugün 200₺ ile ne gibi aktiviteler yapılır ama sonuçta maliyetleri yüksek, içeriği kalitei malzemelerle dolu olduğu için zaten ismini de pahalılığı simgeleyen dubaiden almış bence. Her dönem böyle akımlar çıkıyor bi ara lokmacılar trenddeydi ama tatlı sektörü çok uzun ömürlü olmuyor. Yakında sıradanlaşır, şuan sadece merak eden kitle denemek için akın akın alıyor ama 1 kere alan 2.'ye alır mı onu denedikten sonra söyleyebilirim
- 26-10-2024, 00:43:23Popüler olan şey her zaman kötü değildir ama bu işi harbiden fazla abarttılarTevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bitter seven sevmeyebilir evet ama çikolatası bitter olanlar da var sanırımSaid5841 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence son cümleniz gün sonunda muhakkak gerçekleşecek. Bu tarz şeyleri ilk yapanlar kazanıyor. Sonra da bu fikri pazarlayıp yayarak fiyatını daha makul seviyelere çekiyorlar Yorumunuz için çok teşekkür ederim. Aynı fikirdeyim. 🙏🏻Webza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
😁😁 Gönüller bir olsun maksat. Konya şekeri de güzel.Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 26-10-2024, 00:44:19Abi aileyiz aileyiz diyon Konya şekerlerini anca kendin yiyonSazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- (İronidir, gönüllülük esasıyla hizmet veriyoruz.)