Konu
Dubai Çikolatası Yediniz mi?
26-10-2024, 00:40:34
#5
Sazlon
Qui non proficit, deficit
Moderatör maaşıyla anca konya şekeri yiyebiliyoruz.
-
(İronidir, gönüllülük esasıyla hizmet veriyoruz.
)