Bir furyadır gidiyor…
Her marka, her işletme satmaya başlayacak neredeyse. 😁

Merak edip çıkış noktası olan markalardan birini denedik. Gerçekten beğendiğimi ifade edebilirim ama parasına değer mi gerçekten emin değilim. Deneyen veya denemeyi düşünenlerden bu akıma ilişkin fikir alabilir miyiz?