Dubai Çikolatası Yediniz mi?
21
●862
- 26-10-2024, 00:47:40ilgili markanın ürününü bende denedim çok ağır geldi hem fiyatı hemde tat olarak. Evde hobi olarak mutfakla uğraşıyorum kendim yapay zekadan aldığım tarifle deneyip bir kaç kendi dokunuşumu yaptım totalde 1 kg çikolata 1000 tl gibi bir masrafa mâl oldu hem bütçeden epeyce tasarruf ettik hem tadı inanılmaz güzel oldu hemde çevremde denemeyen kim varsa denemiş oldu
- 26-10-2024, 00:49:22Dubai lokmacısı fikri çık aklımdan 😅DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2024, 00:49:50Dini ve milli bayramlarda patron baklava da ısmarlıyorMajor1283 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/1087622217-post11.html - 26-10-2024, 00:57:43Kendimiz yaptık tadı oldukça güzeldi. İkinciyi tercih eder miyim bilmiyorum dışarıda gereksiz pahalı içeride yapması uğraş. Antep fıstıklı çikolata alıp hayata devam edebiliriz.
- 26-10-2024, 00:59:21Nasipse pazar günü evde deneyecegiz. Bakalım. 😁Doubleth1nk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle