• 26-10-2024, 00:47:40
    #10
    ilgili markanın ürününü bende denedim çok ağır geldi hem fiyatı hemde tat olarak. Evde hobi olarak mutfakla uğraşıyorum kendim yapay zekadan aldığım tarifle deneyip bir kaç kendi dokunuşumu yaptım totalde 1 kg çikolata 1000 tl gibi bir masrafa mâl oldu hem bütçeden epeyce tasarruf ettik hem tadı inanılmaz güzel oldu hemde çevremde denemeyen kim varsa denemiş oldu
  • 26-10-2024, 00:49:22
    #11
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lokmacı gibi çoğalmasın
    Dubai lokmacısı fikri çık aklımdan 😅
  • 26-10-2024, 00:49:50
    #12
    Qui non proficit, deficit
    Major1283 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abi aileyiz aileyiz diyon Konya şekerlerini anca kendin yiyon
    Dini ve milli bayramlarda patron baklava da ısmarlıyor

    https://www.r10.net/1087622217-post11.html
  • 26-10-2024, 00:57:43
    #13
    Kendimiz yaptık tadı oldukça güzeldi. İkinciyi tercih eder miyim bilmiyorum dışarıda gereksiz pahalı içeride yapması uğraş. Antep fıstıklı çikolata alıp hayata devam edebiliriz.
  • 26-10-2024, 00:59:21
    #14
    Doubleth1nk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendimiz yaptık tadı oldukça güzeldi. İkinciyi tercih eder miyim bilmiyorum dışarıda gereksiz pahalı içeride yapması uğraş. Antep fıstıklı çikolata alıp hayata devam edebiliriz.
    Nasipse pazar günü evde deneyecegiz. Bakalım. 😁
  • 26-10-2024, 01:26:36
    #15
    🔎 WhoisTR.net
    Henüz yemedim, öyle özellikle arayıp bulup alıp yeme gibi bir niyetim yok ama denk gelirse deneyeceğim. Bakalım anlatıldığı, övüldüğü kadar var mıymış göreceğiz.
  • 26-10-2024, 10:46:49
    #16
    AlanAdiMarketi.com ❤️ 📢
    Hayır, yemedim ama deneyeceğim büyük ihtimalle lokmacı furyası gibi olacak.
  • 26-10-2024, 10:51:13
    #17
    diyetteyim yiyemiyorum. diyette olmasam yermiydim en fazla ülker çıkartmış onun tadına bakarım kendiniz yapabiliyorsunuz evde youtubede videoları var
  • 26-10-2024, 15:46:35
    #18
    En Kaliteli Yazılımcı ⭐⭐⭐
    İnanılmaz saçma geliyor, inatla denemeyeceğim. Adamlar geçen gördüm kavanozda dubai çikolatası dubai wrap dürüm utanmasalar dubai çikolatalı burger çıkaracaklar. Bir şeyin de pestilini (anladınız beni) çıkarmayın ya