Dubai Çikolatası Yediniz mi?
21
●862
- 26-10-2024, 23:15:23Eşim başımın etini yediği için 3 tablet aldım. Resmen parayı çöpe atmak. Fıstık ezmesi, sürmeli çikolata ve tel kadayıf al karıştır bir koca kase kaşıkla ye yine de 1 tablet parası etmiyor. Az önce 3 dk içinde evde hazırlanmış halini yedim.
- 26-10-2024, 23:30:38Evdeki nasıldı peki? Biz henüz evde yapamadıkDoraOtomotiv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-10-2024, 08:34:07Tat aynı sadece o dış çikolatanın kıtır sertliği yok ama iç sertlik çıtırlık aynı. Lezzet çok daha iyi.orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle