• 26-10-2024, 23:15:23
    #19
    Eşim başımın etini yediği için 3 tablet aldım. Resmen parayı çöpe atmak. Fıstık ezmesi, sürmeli çikolata ve tel kadayıf al karıştır bir koca kase kaşıkla ye yine de 1 tablet parası etmiyor. Az önce 3 dk içinde evde hazırlanmış halini yedim.
  • 26-10-2024, 23:30:38
    #20
    DoraOtomotiv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eşim başımın etini yediği için 3 tablet aldım. Resmen parayı çöpe atmak. Fıstık ezmesi, sürmeli çikolata ve tel kadayıf al karıştır bir koca kase kaşıkla ye yine de 1 tablet parası etmiyor. Az önce 3 dk içinde evde hazırlanmış halini yedim.
    Evdeki nasıldı peki? Biz henüz evde yapamadık…
  • 27-10-2024, 02:02:06
    #21
    6 ay önce yeyip, pastacı arkadaşıma yapalım bunu demiştim. bugün o kadar her yerde karşıma çıkıyor ki, midem bulandı artık dubai çikolatasından. yine de yarın bi dubai ekler yapacağız
  • 27-10-2024, 08:34:07
    #22
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evdeki nasıldı peki? Biz henüz evde yapamadık…
    Tat aynı sadece o dış çikolatanın kıtır sertliği yok ama iç sertlik çıtırlık aynı. Lezzet çok daha iyi.