orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evdeki nasıldı peki? Biz henüz evde yapamadık…
Tat aynı sadece o dış çikolatanın kıtır sertliği yok ama iç sertlik çıtırlık aynı. Lezzet çok daha iyi.