Major1283 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Abi aileyiz aileyiz diyon Konya şekerlerini anca kendin yiyon
Dini ve milli bayramlarda patron baklava da ısmarlıyor

https://www.r10.net/1087622217-post11.html