Konu
Dubai Çikolatası Yediniz mi?
26-10-2024, 00:49:50
#12
Sazlon
Qui non proficit, deficit
Major1283 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Abi aileyiz aileyiz diyon Konya şekerlerini anca kendin yiyon
Dini ve milli bayramlarda patron baklava da ısmarlıyor
https://www.r10.net/1087622217-post11.html