ilgili markanın ürününü bende denedim çok ağır geldi hem fiyatı hemde tat olarak. Evde hobi olarak mutfakla uğraşıyorum kendim yapay zekadan aldığım tarifle deneyip bir kaç kendi dokunuşumu yaptım totalde 1 kg çikolata 1000 tl gibi bir masrafa mâl oldu hem bütçeden epeyce tasarruf ettik hem tadı inanılmaz güzel oldu hemde çevremde denemeyen kim varsa denemiş oldu