Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Moderatör maaşıyla anca konya şekeri yiyebiliyoruz. - (İronidir, gönüllülük esasıyla hizmet veriyoruz.)
Abi aileyiz aileyiz diyon Konya şekerlerini anca kendin yiyon