Geçen bende şarküteri de alışveriş yaparken kasada gördüm 200-215 TL olarak iki tane çeşidi varmış, alıp deneyecektim yanıma ihtiyacım kadar nakit harici başka hiçbir şey almamıştım o yüzden alamadım. Nasip olmadı ama denerim bende bugün yarın ya. Bilmiyorum bugün 200₺ ile ne gibi aktiviteler yapılır ama sonuçta maliyetleri yüksek, içeriği kalitei malzemelerle dolu olduğu için zaten ismini de pahalılığı simgeleyen dubaiden almış bence. Her dönem böyle akımlar çıkıyor bi ara lokmacılar trenddeydi ama tatlı sektörü çok uzun ömürlü olmuyor. Yakında sıradanlaşır, şuan sadece merak eden kitle denemek için akın akın alıyor ama 1 kere alan 2.'ye alır mı onu denedikten sonra söyleyebilirim