Yemedim, yemeyecem. Bir şey popüler ise kesinlikle uzak duruyorum.
Popüler olan şey her zaman kötü değildir ama bu işi harbiden fazla abarttılar
Hocam fıstık ezmesi falan iyide çikolata güzel değil ya beğenemedim ben pek, çikolata diye yemem şahsen bitterciyim zaten pek gelmedi bana.
Bitter seven sevmeyebilir evet ama çikolatası bitter olanlar da var sanırım
Güzel hocam her zaman yenmez. Fiyatı biraz balon sadece. Kaliteli mekanda veya pastanede yediğinde çok güzel tadı. Ama kalitesizleri rezalet oluyor.
Yani yılda bir iki kere tatlı yeme niyetine mekanda otururken yenebilecwk bir şey bence.. Tatlıcılara yayılmalı kesinlikle.
Bence son cümleniz gün sonunda muhakkak gerçekleşecek. Bu tarz şeyleri ilk yapanlar kazanıyor. Sonra da bu fikri pazarlayıp yayarak fiyatını daha makul seviyelere çekiyorlar
Yorumunuz için çok teşekkür ederim. Aynı fikirdeyim. 🙏🏻
Moderatör maaşıyla anca konya şekeri yiyebiliyoruz.
(İronidir, gönüllülük esasıyla hizmet veriyoruz.)
😁😁 Gönüller bir olsun maksat. Konya şekeri de güzel.