Güzel hocam her zaman yenmez. Fiyatı biraz balon sadece. Kaliteli mekanda veya pastanede yediğinde çok güzel tadı. Ama kalitesizleri rezalet oluyor.

Yani yılda bir iki kere tatlı yeme niyetine mekanda otururken yenebilecwk bir şey bence.. Tatlıcılara yayılmalı kesinlikle.