• 05-05-2023, 02:30:43
    #10
    caneraltinel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    giriş katta oturuyorum kedimi nasıl eğittiysem(hiç bi fikrim yok) tuvaleti geldiğinde bahçeye gidip yapıyor geliyor. eve daha hiç yapmadı. kedi kumu masrafım yok tüy aşırı sıkıntı oluyor onuda 1 2 günde bir kediyi tarayarak ölü tüyleri toplayınca dökülmesi biraz azalıyor.
    Sizin bahsettiğiniz olayı benimde kedim yapıyor yalnız sadece yaz aylarında bahçeye çıkıyor evimiz müstakil ve baya geniş bahçesi var kış ayı gelince zorluk çekeceksinizdir aynı kaptan mama yemezler su içmezler ona özen göstermelisin
  • 05-05-2023, 02:31:33
    #11
    Üyeliği durduruldu
    caneraltinel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 kedi evde 4 5 kedi bahçede şeklinde bakıyorum. kediler zor alışıyorlar birbirlerine yada hiç alışmıyorlar sürekli kavga ile geçebilir. sahiplenmeden önce bir tanıştırın eğer ilk izlenim iyi olursa arkadaş alın yoksa çok pişman olursunuz sürekli arkalarını toparlamak zorunda kalırsınız. eğer kediniz genç ise arkadaş gelince iyi de anlaşırsalar çocuk parkını andırabilir ev özellikle tv yi sabitleminizi tavsiye ederim (bir kaç kere düştü bizimki çünkü). bakım zorluğu çok artmaz ancak yorulabilirsiniz hırçın olurlarsa.
    Bizim kedi her canlıyla anlaşıyor çok sakin hocam alacağım kedide yavru olacak.

    whitelotus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Erkek kedime yalnız kalmasın diye dişi kedi sahiplendim. Evet anlaşıyorlar ama tek olsaydı daha huzurlu olacaktı kedim.
    Tam bizim durum hocam,ama bizim kedi köpeği bile çok seviyordu.Nasıl huzuru kaçtı ? Bizim ki sosyal canlılara.

    atrkylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yukarıdakilere ek olarak, ayrı WC ve mama-içecek düzeni kurmanız gerekebilir.
    Muhakkak hocam.

    Mustafakutlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 kediyi bilmem ama öğrenci halimle 6 kedi besliyordum çok zor mama olsun ayrı kedi kumları olsun tüy sıkıntısı aşı vb çok yoruyor


    Üstad 6 tane kanarya beslesen gene yorar

    caneraltinel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    giriş katta oturuyorum kedimi nasıl eğittiysem(hiç bi fikrim yok) tuvaleti geldiğinde bahçeye gidip yapıyor geliyor. eve daha hiç yapmadı. kedi kumu masrafım yok tüy aşırı sıkıntı oluyor onuda 1 2 günde bir kediyi tarayarak ölü tüyleri toplayınca dökülmesi biraz azalıyor.
    Hocam bir tane var ikinciyi planlıyoruz

    semihgr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 Kedimiz var. hiçbir zorluğu olmuyor daha kolay oluyor. Bi kere arkadaş oluyor. Birbirlerini yalıyorlar. Temizliyorlar yani. Ben çok mutluyum. hepsi bizimle beraber yatıp kalkıyoruz. bir de sakin yetiştiler etrafa zararları da yok
    Bu yorum biraz rahatlattı.Mevcut kedim çok sakin.

    MAK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hah tam Yeri Hocam Bilgiyi Takipteyim :P ( Cici Kedi )

    Buyrun hocam tabii ki
  • 05-05-2023, 02:32:56
    #12
    BoaSosyalMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim kedi her canlıyla anlaşıyor çok sakin hocam alacağım kedide yavru olacak.



    Tam bizim durum hocam,ama bizim kedi köpeği bile çok seviyordu.Nasıl huzuru kaçtı ? Bizim ki sosyal canlılara.



    Muhakkak hocam.



    Üstad 6 tane kanarya beslesen gene yorar



    Hocam bir tane var ikinciyi planlıyoruz



    Bu yorum biraz rahatlattı.Mevcut kedim çok sakin.




    Buyrun hocam tabii ki
    hocam siz yine de önce bir tanıştırın. büyük olan küçüğü ezmeye kalkabilir. kedilerin sağı solu belli olmuyor
  • 05-05-2023, 02:33:16
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Mustafakutlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin bahsettiğiniz olayı benimde kedim yapıyor yalnız sadece yaz aylarında bahçeye çıkıyor evimiz müstakil ve baya geniş bahçesi var kış ayı gelince zorluk çekeceksinizdir aynı kaptan mama yemezler su içmezler ona özen göstermelisin

    Bizim bahçe yok hocam evdeyiz full.Mama kabı parası vs.önemli değil.Zaten temiz hayvanlar o konu da da yormuyorlar.Sabah akşam kudurup yorarlarmı bizi düşüncem bu yönde.
  • 05-05-2023, 02:49:13
    #14
    hocam öncelikle kedinin yası bu konuda çok önemli oluyor. tabii büyük kedi olsa da kıskançlık oluyor fakat benim 1 aylık kedim varken 1 aylık bi kedi daha sahiplendim. ondan ötürü bu konudaki tecrübelerimi paylaşmak istiyorum. ilk kedim diğeri geldiğinde onu hiç istemedi sürekli saldırdı. bende farklı odalarda tutup arada bir yan yana çıkarıp zamanla alıştırdım. zamanla beraber mama yemeye falan başladılar. fakat sürekli kavga ediyorlardı. zamanla bu kavgalar oyuna döndü fakst yine de bir birlerine zarar verme ihtimalleri olan bir sekildeydi. ikinci kedim doğduğunda 9 yavru meydana gelmiş ve diğer 8i benim yavruyu sürekli dışlamış. biraz saf bi kediydi yani ürkekti sessizdi. mamasını alıyorlardı uyuyordu benimki asla direnmesi vs yok. sonra zamanla sunu gördüm ki bu biraz sessiz olduğu için benim birinci kedimde bunu dışlıyor. kuma bile sokmuyor. 3 4 kere dışarıya halıya vs tuvaletini yapmış diğeri sokmadığından öyle diyim yani. mama vermemeye çalışıyor. seviyorum saldırıyor. zaman geçti biraz daha alıştılar oyun oynuyorlar vs sonra birinci kedim evi terk etti. her zaman camdan cıkıp dışarıda oynardı bahçede geri gelirdi fakat gelmedi. terketmesini yeni bi kedi gelmesine bağlamıyorum fakat yinede aşırı kıskançlık vs oluyor anlatmak istediğim bu. arkadas olması acısından iyi fakat baslarda böyle zorluklar çıkarabilir.
  • 05-05-2023, 02:51:10
    #15
    Üyeliği durduruldu
    necipbyk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam öncelikle kedinin yası bu konuda çok önemli oluyor. tabii büyük kedi olsa da kıskançlık oluyor fakat benim 1 aylık kedim varken 1 aylık bi kedi daha sahiplendim. ondan ötürü bu konudaki tecrübelerimi paylaşmak istiyorum. ilk kedim diğeri geldiğinde onu hiç istemedi sürekli saldırdı. bende farklı odalarda tutup arada bir yan yana çıkarıp zamanla alıştırdım. zamanla beraber mama yemeye falan başladılar. fakat sürekli kavga ediyorlardı. zamanla bu kavgalar oyuna döndü fakst yine de bir birlerine zarar verme ihtimalleri olan bir sekildeydi. ikinci kedim doğduğunda 9 yavru meydana gelmiş ve diğer 8i benim yavruyu sürekli dışlamış. biraz saf bi kediydi yani ürkekti sessizdi. mamasını alıyorlardı uyuyordu benimki asla direnmesi vs yok. sonra zamanla sunu gördüm ki bu biraz sessiz olduğu için benim birinci kedimde bunu dışlıyor. kuma bile sokmuyor. 3 4 kere dışarıya halıya vs tuvaletini yapmış diğeri sokmadığından öyle diyim yani. mama vermemeye çalışıyor. seviyorum saldırıyor. zaman geçti biraz daha alıştılar oyun oynuyorlar vs sonra birinci kedim evi terk etti. her zaman camdan cıkıp dışarıda oynardı bahçede geri gelirdi fakat gelmedi. terketmesini yeni bi kedi gelmesine bağlamıyorum fakat yinede aşırı kıskançlık vs oluyor anlatmak istediğim bu. arkadas olması acısından iyi fakat baslarda böyle zorluklar çıkarabilir.

    Teşekkür ederim hocam.İlk köpeğimiz geldiğinde alışma süreci 1-2 saat sürmüştü sonra kanki oldular hemen.İyi niyetli bir kedi 1.5 yaşına yaklaştı bir kere beni çizdiğini hatırlamıyorum o kadar kibar Ona güveniyorum biraz.
  • 05-05-2023, 02:53:14
    #16
    BoaSosyalMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim hocam.İlk köpeğimiz geldiğinde alışma süreci 1-2 saat sürmüştü sonra kanki oldular hemen.İyi niyetli bir kedi 1.5 yaşına yaklaştı bir kere beni çizdiğini hatırlamıyorum o kadar kibar Ona güveniyorum biraz.
    böyleyse sorun olacağını sanmam ya benim kedi 6 ay sonunda evi terk etmişti. diğeri hala yanımda 9 aylık suan. fakat birinci kendimde suanki kendimde psikopat üstüme atlayıp elimi kolumu ısırıyor gözümü yakalamaya çalışıyor deliler biraz. cinsiyetleri ile de alakalı oluyormuş bilginiz olsun benimkiler dişiydi ondan ötürü bazen aşırı yoldan çıkıyorlar
  • 05-05-2023, 05:26:11
    #17
    2 kedi değil 3 kedim var ve 3üde beyaz van kedisi. Anne kısır , baba ve oğul var birde evim bahçeli olmasına rağmen hem masraf hemde bakım olarak yoruyorlar. Şuan bunları baba kedi koltuk altımda yatarken yazıyorum 😅 Baba ve oğul hiç anlaşamıyor mesela ama bu oğul ile alakalı bir durum gibi duruyor, anne kedinin dünya çokta umrunda değil açıkcası 😍
  • 05-05-2023, 09:15:10
    #18
    Şuan evde 5
    ofiste 2 tane var
    2 taneye bakmak sorun değil de 5 tane zorluyor, bu arada 2. kedi almayı düşünüyorsanız scottish fold sahiplendireceğim 😇