caneraltinel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
giriş katta oturuyorum kedimi nasıl eğittiysem(hiç bi fikrim yok) tuvaleti geldiğinde bahçeye gidip yapıyor geliyor. eve daha hiç yapmadı. kedi kumu masrafım yok tüy aşırı sıkıntı oluyor onuda 1 2 günde bir kediyi tarayarak ölü tüyleri toplayınca dökülmesi biraz azalıyor.
Sizin bahsettiğiniz olayı benimde kedim yapıyor yalnız sadece yaz aylarında bahçeye çıkıyor evimiz müstakil ve baya geniş bahçesi var kış ayı gelince zorluk çekeceksinizdir aynı kaptan mama yemezler su içmezler ona özen göstermelisin