BoaSosyalMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizim kedi her canlıyla anlaşıyor çok sakin hocam alacağım kedide yavru olacak.



Tam bizim durum hocam,ama bizim kedi köpeği bile çok seviyordu.Nasıl huzuru kaçtı ? Bizim ki sosyal canlılara.



Muhakkak hocam.



Üstad 6 tane kanarya beslesen gene yorar



Hocam bir tane var ikinciyi planlıyoruz



Bu yorum biraz rahatlattı.Mevcut kedim çok sakin.




Buyrun hocam tabii ki
hocam siz yine de önce bir tanıştırın. büyük olan küçüğü ezmeye kalkabilir. kedilerin sağı solu belli olmuyor