1 kedi evde 4 5 kedi bahçede şeklinde bakıyorum. kediler zor alışıyorlar birbirlerine yada hiç alışmıyorlar sürekli kavga ile geçebilir. sahiplenmeden önce bir tanıştırın eğer ilk izlenim iyi olursa arkadaş alın yoksa çok pişman olursunuz sürekli arkalarını toparlamak zorunda kalırsınız. eğer kediniz genç ise arkadaş gelince iyi de anlaşırsalar çocuk parkını andırabilir ev

özellikle tv yi sabitleminizi tavsiye ederim (bir kaç kere düştü bizimki çünkü). bakım zorluğu çok artmaz ancak yorulabilirsiniz hırçın olurlarsa.
Bizim kedi her canlıyla anlaşıyor çok sakin hocam alacağım kedide yavru olacak.
Erkek kedime yalnız kalmasın diye dişi kedi sahiplendim. Evet anlaşıyorlar ama tek olsaydı daha huzurlu olacaktı kedim.
Tam bizim durum hocam,ama bizim kedi köpeği bile çok seviyordu.Nasıl huzuru kaçtı ? Bizim ki sosyal canlılara.
Yukarıdakilere ek olarak, ayrı WC ve mama-içecek düzeni kurmanız gerekebilir.
Muhakkak hocam.
2 kediyi bilmem ama öğrenci halimle 6 kedi besliyordum çok zor mama olsun ayrı kedi kumları olsun tüy sıkıntısı aşı vb çok yoruyor
Üstad 6 tane kanarya beslesen gene yorar
giriş katta oturuyorum kedimi nasıl eğittiysem(hiç bi fikrim yok) tuvaleti geldiğinde bahçeye gidip yapıyor geliyor. eve daha hiç yapmadı. kedi kumu masrafım yok tüy aşırı sıkıntı oluyor onuda 1 2 günde bir kediyi tarayarak ölü tüyleri toplayınca dökülmesi biraz azalıyor.
Hocam bir tane var ikinciyi planlıyoruz
3 Kedimiz var. hiçbir zorluğu olmuyor daha kolay oluyor. Bi kere arkadaş oluyor. Birbirlerini yalıyorlar. Temizliyorlar yani. Ben çok mutluyum. hepsi bizimle beraber yatıp kalkıyoruz. bir de sakin yetiştiler etrafa zararları da yok
Bu yorum biraz rahatlattı.Mevcut kedim çok sakin.

Hah tam Yeri

Hocam Bilgiyi Takipteyim :P

(
Cici Kedi )

Buyrun hocam tabii ki