2 kedi değil 3 kedim var ve 3üde beyaz van kedisi. Anne kısır , baba ve oğul var birde evim bahçeli olmasına rağmen hem masraf hemde bakım olarak yoruyorlar. Şuan bunları baba kedi koltuk altımda yatarken yazıyorum 😅 Baba ve oğul hiç anlaşamıyor mesela ama bu oğul ile alakalı bir durum gibi duruyor, anne kedinin dünya çokta umrunda değil açıkcası 😍