• 05-05-2023, 02:07:53
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar selam,

    Köpeğimizi sahiplendirmek zorunda kaldıktan sonra kedimize arkadaş alalım diye düşünüyoruz.

    1 kediden sonra bakım zorluğu ne derecede artıyor ? Yararları zararları neler ? Aydınlatabilir misiniz ?
  • 05-05-2023, 02:11:00
    #2
    Mama + kum + pire ilacı dışında pek bi şey yok bence
  • 05-05-2023, 02:12:15
    #3
    1 kedi evde 4 5 kedi bahçede şeklinde bakıyorum. kediler zor alışıyorlar birbirlerine yada hiç alışmıyorlar sürekli kavga ile geçebilir. sahiplenmeden önce bir tanıştırın eğer ilk izlenim iyi olursa arkadaş alın yoksa çok pişman olursunuz sürekli arkalarını toparlamak zorunda kalırsınız. eğer kediniz genç ise arkadaş gelince iyi de anlaşırsalar çocuk parkını andırabilir ev özellikle tv yi sabitleminizi tavsiye ederim (bir kaç kere düştü bizimki çünkü). bakım zorluğu çok artmaz ancak yorulabilirsiniz hırçın olurlarsa.
  • 05-05-2023, 02:13:54
    #4
    LOTUSLİSANS.COM
    Erkek kedime yalnız kalmasın diye dişi kedi sahiplendim. Evet anlaşıyorlar ama tek olsaydı daha huzurlu olacaktı kedim.
  • 05-05-2023, 02:14:43
    #5
    Yukarıdakilere ek olarak, ayrı WC ve mama-içecek düzeni kurmanız gerekebilir.
  • 05-05-2023, 02:14:55
    #6
    2 kediyi bilmem ama öğrenci halimle 6 kedi besliyordum çok zor mama olsun ayrı kedi kumları olsun tüy sıkıntısı aşı vb çok yoruyor
  • 05-05-2023, 02:17:42
    #7
    Mustafakutlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 kediyi bilmem ama öğrenci halimle 6 kedi besliyordum çok zor mama olsun ayrı kedi kumları olsun tüy sıkıntısı aşı vb çok yoruyor
    giriş katta oturuyorum kedimi nasıl eğittiysem(hiç bi fikrim yok) tuvaleti geldiğinde bahçeye gidip yapıyor geliyor. eve daha hiç yapmadı. kedi kumu masrafım yok tüy aşırı sıkıntı oluyor onuda 1 2 günde bir kediyi tarayarak ölü tüyleri toplayınca dökülmesi biraz azalıyor.
  • 05-05-2023, 02:23:22
    #8
    3 Kedimiz var. hiçbir zorluğu olmuyor daha kolay oluyor. Bi kere arkadaş oluyor. Birbirlerini yalıyorlar. Temizliyorlar yani. Ben çok mutluyum. hepsi bizimle beraber yatıp kalkıyoruz. bir de sakin yetiştiler etrafa zararları da yok
  • 05-05-2023, 02:24:12
    #9
    Hah tam Yeri Hocam Bilgiyi Takipteyim :P ( Cici Kedi )